close
This is the same as a game not having an end
(這如出一轍的遊戲沒有止境)

廢物的嘴因被命名為現實而屈服 
躁鳴並列無知
Before I Decay
(在我腐敗之前)

Please abandon instinct
(請拋下本能)
I was stuck in a loop of a vicious circle 
(我陷入在這惡性循環的圈套)
It was a mistake to have entrusted you
(托付於你是一個錯誤)
I die at abnormal speed
(我將以異常的速度死去)

This is the same as a maze not having an end
(這如出一轍的迷宮沒有止境)
不變的人間心裏

Only the rumor is splendid
(只有謠言才是燦爛的)
Disappear with a sexual
(性欲將以消逝隱匿)
You sold even us to protect oneself
(為了保護你自身 你甚至背判我們 )
You are powerless than anyone
(你比任何人都無能為力)


Watch me...
(注視著我...)


為了能再次笑著而重蹈覆轍
已經重蹈覆轍。。。
I cannot laugh
(我不能笑)


Before I Decay
(在我腐敗之前)

Please abandon instinct
(請拋下本能)
I was stuck in a loop of a vicious circle
(我陷入在這惡性循環的圈套)
It was a mistake to have entrusted you
(托付於你是一個錯誤)
It was a mistake...
(這是一個錯誤...)
arrow
arrow
    全站熱搜

    reitalin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()